Jeśli wiedziemy przedsiębiorstwo, jakie nie nastawia się na samym początku na szybką promocję oraz kolosalny rozwój ogólnopolski, należałoby zrezygnować z reklamowania swojego produktu w środkach masowego przekazu czy też Internecie. W szczególe sporo na tym zaoszczędzimy, a to rzecz oczywista jest jednym z argumentów przez który wielu biznesmenów rezygnuje z takiego sposobu reklamowania swojego towary. Wytwarzając towary, których przeznaczenie będzie tylko na rynek lokalny należałoby skorzystać z innych sposobów reklamowania swojego towaru, jaki przy okazji jest niemało tańszy niż środki masowego przekazu, które w nowoczesnych czasach są wybitnie drogie.
Takimi sposobami są pomiędzy innymi reklama neon, jakich wynajęcie jest dużo tańsze, to właśnie dzięki czemu tak wielu w kraju miejscowych przedsiębiorców decyduje się na ten sposób reklamowania własnego towaru, który trafia do lokalnych klientów, jacy mogą się dowiedzieć o tym produkcie nie musząc włączać telewizora lub także Internetu, jakie są dużo droższe, a tam reklamowane są inne towary. Niestety nie wszystkich biznesmenów w stworzonym przez nas kraju stać na propagowanie własnego towaru przez perfekcyjne do tego źródła, jakimi są telewizja czy również Internet, co wynika przede wszystkim z cen dyktowanych przez te źródła masowego przekazu. Niewielcy przedsiębiorcy nie są w stanie zapłacić tak dużych pieniędzy za reklamy w telewizji oraz Internecie, przez co wielu z nich szuka niemało tańszych sposobów reklamowania własnego produktu.
Ogromne ceny dyktowane w telewizji oraz Internecie zmuszają wielu przedsiębiorców do szukania opcjonalnych sposobów reklamowania swojego produktu, które zarazem są niemało tańsze. Są nimi pomiędzy innymi neony reklamowe oraz moduły elektroniczne, na których każdy z biznesmenów ma swój czas za który należy rzecz jasna zapłacić. Jednakże ceny w tym przypadku są sporo niższe aniżeli w wypadku reklam telewizyjnych, to właśnie dzięki czemu cieszą się one tak dużym zainteresowaniem. Jedyny minus w tego rodzaju sposobach reklamowania towarów jest ograniczenie zasięgiem do kontrahentów, bowiem wolno tutaj mówić tylko o reklamie lokalnej.